9 Kasım 2008 Pazar

fındıklı tüylü kurabiye



malzemeler:
bir paket oda sıcaklığında margarin
2 kaşık yoğurt
1 su bardağı pudra şekeri
vanilya kabartma tozu
alabildiği kadar un
içine koymak için fındık ya da fıstık
dışı için tarçın
yapılışı:
fındıklar hariç bütün malzemeyi sert bir hamur elde edene kadar yoğurdum.biraz wakit alan kurabiyeler yerken kısa zamanda tüketiliyor emin olabilirsiniz.sonra minik minik aldığım hamurların içine fındıkları bütün bütün koyup yuwarlak toplar yaptım ama çok küçük cewizden bile küçük olması hem yerken kolaylık hem de deişik bir kurabiye görüntüsü weriyor..150 derecede pembeleşinceye kadar pişirdim we alır almaz hatta ellerim yarı yanarak onları pudra şekeri we tarçın karışımının içine attım we her tarafı kaplanmasının sağladım..alt komşuya gönderdiğimde daha sıcaktı o dakikada bitirip tarifi için yukarı gelmişlerdi..umarım beğenirsizin afiyet olsun

Hiç yorum yok: