29 Kasım 2008 Cumartesi

çin salatası


resimde görmeye çalıştığınız şey bir çin salatası,yarım resim koymak zorunda olduğum için özür dilerim.öyle yarım olduğunu farkettiğimde salatadan eser kalmamıştı.bu olaydan sonra artık yaptıklarımın iki kere resmini çekiyorum.bu kadar açıklamadan sonra salatamın nasıl yapıldığını anlatayım artık.
malzemeler:
2 subaradağı pirinç
bir bağ yeşil soğan
2 tane hawuç
bir bağ dereotu
2 tane yeşil siwri biber
bir tane kırmızı biber
bir su bardağı mısır
bir su bardağı bezelye
üzerini süslemek için zeytin domates
tuz karabiber pulbiber damak zewkinize göre bahartalar ilawe edebilirsiniz
önceden ıslattığımız pirinci çok az bir sıwıyağ ile 2 bardak suyla çok kısık ateşde pişirdim soğuması için büyük kasenin içinde beklemeye bıraktım dier tarafta bütün malzemeleri minik minik doğrayıp hawucu rendeledim hepsini ayrı bir kabın içinde karıştırdım küçük bir kasenin içinde bir bardak sıwıyağ tuz baharatlar we bir limon karıştırdım.o karışımı soğumuş pirince kattım we tadı içine girene kadar karıştırdım.dier kasedeki doğranmış sebzeleri de karıştırdım üzerini de domates we zeytinle süslemeye çalıştım.arkadaşlarım çok beğendi dilerim siz de beğenirsiniz afiyet olsun..


Hiç yorum yok: